Turinys

Kultūrinės-kūrybinės industrijos

Kultūrinės-kūrybinės industrijos - meno ir verslo jungtuvės.

Kultūros samprata

Kultūrą suvokiame kaip žmogiškosios patirties (siaurąja prasme – meno, plačiąja – visos) apibendrinimą ir išreiškimą tam tikromis formomis ir turiniu.

Audiovizualinių, literatūros, vaizduojamųjų, muzikos, etc. kūrinių kūrimas.

Industrijos samprata

Industrija – daugiau ekonominė sąvoka, pirmiausia reiškianti didelio masto gamybą, taikomą masinei produkcijai.

Kultūrinė industrija (KI)

Kultūrinė industrija yra kūrybos ekonomikos esmė. Tai yra tokia veikla, kuri randasi iš individo kūrybiškumo, gebėjimo bei talento ir kuri gali kurti materialinę gerovę bei darbo vietas per intelektinės nuosavybės kūrimą ir panaudą.

Komponentai

  1. Žaliava: žmonės, jų protas, gebėjimai ir įkvėpimas.
  2. Ekonominė vertė atsiranda iš individo, turinčio savo sugalvotą idėją.
  3. Produktas, ekonominio proceso baigtis, yra intelektinės nuosavybės sukūrimas.

Svarbios veiklos rūšys

Vizija

Naujų siaurų Europos rinkos nišų užpildymas originaliais produktais, nereikalaujančiais didelių investicijų ir technologijų, bet reikalaujančiais neįprasto kūrybiškumo ir tarptautinės sklaidos.

Svarbios veiklos sritys

Švietimo ir mokymo reikšmė

Kūrybinių verslo centrų skatinimas

Intelektinės nuosavybės teisių gynimas

Patalpos ir finansinė parama kūrybiniams verslams steigti

Vadovavimas kultūros ir kūrybos organizacijoms