Kūrybinis naikinimas (angl. creative destructions) – sąvoka, kurią šiuolaikiniai ekonomistai, pradedant J. Shumpetteriu ir A. Groves, taiko apibūdindami šiuolaikinių įmonių raidą.
Globalus kaimas (angl. global village) – šiuolaikinė globalizacijos kritikų sąvoka, nurodanti, kad kiekviena šiuolaikinio pasaulio vietovė savitai suvokia ir naujai išplėtoja bendruosius globalizacijos produktus.
Taip elgiasi, pavyzdžiui, žurnalas „Cosmopolitan“.
Tradicinės pramonės cikliškumas tiesiogiai koreliuoja su, pavyzdžiui, reklamos agentūrų veiklos sėkme. Tačiau reklamos kilimas, o kartais ir smukimas gali būti gerokai ryškesnis.
Leidybinė veikla, skirtingai nei reklama, neturi didesnio svyravimo, tačiau ir šios veiklos pelningumas laikomas pakankamai mažu.
Išimtis yra rašytojos S. K. Rowling knygų serija apie Harį Poterį, kuri buvo labai sėkmingai integruota į kompleksines KI: kiną, žaislų gamybą, kompiuterinių ir internetinių žaidimų plėtrą, virtualius ir landšaftinius parkus ir t. t.
Tai tik dar kartą patvirtina, kad kūrybinių gebėjimų ir KI akumuliavimas dažnai tampa didelės komercinės sėkmės prielaida.
KI eksporto vertė pasaulyje:
Augimas per 1996 – 2005 metų periodą kasmet apie 8,8 proc.
Sėkminga KI veikla: