Kultūra - Lietuvoje žmonės paprastai neskiria ypatingo dėmesio laikrodžiams, tačiau laikrodis yra svarbus pirkinys. Vartotojas šiuo atveju neatsižvelgia į bendras kultūrines tendencijas ir pažiūras, nes laikrodis yra svarbus jo gyvenimo atributas.
Socialinė klasė - vartotojas gali tartis su savo draugais, pažįstamais, ką jie mano apie tokį pirkinį. Jeigu tam tikra socialinė klasė teigia, kad tai labai geras ir vertingas pirkinys, jis priims pirkimo sprendimą, na o jeigu atvirkščiai – tuomet jis gali nuspręsti nepirkti šios prekės.
Įtakos grupė - vartotojo apsisprendimui įtakos gali turėti kitų žmonių pasakojimai, rekomendavimai. Vartotojo draugas yra šio, prekinio ženklo, laikrodžio pardavėjas ir žinovas. Tuomet jo įtikintas, kaip patikimo informacijos šaltinio, vartotojas gali priimti pirkimo sprendimą.
Šeima - lemia priklausomybė ir santykiai su šeima (šeimos narių, t.y. nuo bendro šeimos biudžeto).